تهیونگ بهترین آیدل مرد برای بالاترین EMV (ارزش رسانه‌ای کسب‌شده) برای برندها از سال 2020 تا الان انتخاب شد.

 در دنیای اینفلوئنسر مارکتینگ، ارزش رسانه‌ای به دست آمده (EMV) یک معیار است که برای تعیین ارزش محتوای رسانه‌ها با اندازه‌گیری تعامل بین برند و مدل، مانند تعداد دفعات آوردن نام تجاری و میزان توجه آن در سوشال مدیا مشخص میشود.

 

 طبق پلتفرم Lefty، پنج آیدل مرد کی پاپ که بیشترین EMV را از سال 2020 به دست آورده اند:

 

 1. تهیونگ - 286 میلیون دلار.

 2. چا اون وو (آسترو) - 192 میلیون دلار.

 3. فلیکس (استری کیدز) - 81 میلیون دلار.

 4. کای و سهون (اکسو) - 62 میلیون دلار.

 5. جی‌ دراگون (بیگ بنگ) – 55 میلیون دلار.

 

 تهینگ که در صدر لیست قرار داشت، بیشتر EMV خود را ، عمدتاً از طریق کار خود به عنوان سفیر برند CELINE به دست آورد.